شروع جدید

شروع جدید

گوشه وکنار ،تجارت

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 16132
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

----

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


---

تعبیر خواب آنلاین

----------
-------------
-----

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند

کسوف بر فراز بانکوک

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند

کسوف يک پديده کيهاني مي‌باشد که در طي آن کره ماه بين زمين و خورشيد قرار مي‌گيرد.

کسوفي که در 15 ژانويه 2010 در دنيا قابل رويت بود طولاني ترين کسوف اين هزاره بود و تا سال 3034 کسوفي به اين مدت تکرار نخواهد شد.
طول مدت اين کسوف 11 دقيقه و 7. 8 ثانيه بوده و در اي کسوف قطر ماه کمتر از خورشيد به نظر مي‌رسد و باعث مي‌شود تا خورشيد به شکل يک هلال ماه به چشم آيد. بعد از اتمام اين پديده عکاسان زيادي تصاوير خود از اين اتفاق بر روي اينترنت قرار دادند. تصويري که شما مي‌بينيد تصوير يک هواپيماي در حال پرواز بر فراز شهر بانکوک پايتخت تايلند است.

 

گوزني بر روي دکل مخابراتي

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند

در سال 2004 ميلادي تعدادي عکس‌هاي عجيب در فضاي اينترنت منتشر شد که يک وزن را بر روي يک دکل عبور دهنده سيم‌هاي مخابراتي در ارتفاع بيش از 7 متري از سطح زمين نشان مي‌داد.

 

اين عکس‌ها در منطقه مانيتوباي کشور کانادا گرفته شده بود. مردم محلي نيز شاهد اين ماجرا بودند و باعث شدند که رسانه‌ها اين مطلب را پوشش داده و نظريات مختلفي را در رابطه با علت اين واقعه مطرح کردند.
بسياري معتقدند که اين گوزن به علت برخورد با يک قطار در حال عبور از خط آهن نزديک محل به بالاي سيم‌ها پرتاب شده است.
بعضي نيز معتقد بودند که ارواح اين کار را انجام دادند. در عين حال در همان زمان واقعه مشابهي نيز در نيويورک آمريکا نيز رخ داد.
در سال 2004 در آلسکا نيز يک گوزن نر در ميان کابل‌هاي ارتعاشي نيم اينچي گرفتار شده و به ارتفاع 15. 2 متري پرتاب شده و به زمين مي‌خورد. در عين حال اين جانور سنگين وزن بعد از به زمين خوردن زنده مي‌ماند.

 

خوک عظيم الجثه

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند

اينترنت پر از عکس‌هايي است که جانوران غول پيکر را نشان مي‌دهد. در ماه مي‌سال 2007 ميلادي تصويري از يک خوک عظيم الجثه که توسط يک پسر بچه 11 ساله به نام جميسون استون شکار شده بود در اينترنت منتشر شد.

 

اين اتفاق بنا به توضيحات در ايالت آلاباماي آمريکا رخ داده و در طي آن اين خوک 447 کيلويي به طول 2. 4 متر توسط يک تپانچه مخصوص مجهز به دوربين توسط اين پسربچه کار شده است.
بنا بر اطلاعات منتشره اين کودک 8 گلوله به اين خوک شليک کرده و سه ساعت بعد از آن اين حيوان به دليل خونريزي کشته شده است.
چند روز پس از منتشر شدن اين تصوير افرادي درباره اصالت تصوير سوالاتي را مطرح کردند.
پرفسور فيزيک دانشگاه نيويورک ريچارد پرندت با استفاده ار تکنيک‌هاي مربوط به عکاسي مدعي شد که پسر موجود در تصوير در حقيقت چند متر عقب تر و در مکاني ديگر ايستاده است.
اما خبرگزاري اسوشيتد پرس بدون توجه به اين اظهار نظرها اين عکس را بر روي سايت خود نگاه داشت.

 

خرس قطبي و سگ قطبي


تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
نوربرت روزينگ يک عکاس حوزه حيات وحش از اهالي کشور آلمان است که بسياري از عکس‌هاي او در مجله معتبر نشنال جئوگرافي چاپ شده است.

او معمولا هر سال براي عکس برداري از خرس‌هاي قطبي به سواحل غربي کشور کانادا سفر مي‌کند و در سال 2006 و در حين عکاسي او متوجه نزديک شدن يک خرس قطبي به دسته‌اي از سگ‌ها مي‌شود و تصور مي‌کند که خرس قصد حمله به سگ‌ها را دارد اما با تعجب مي‌بيند که خرس و سگها مشغول بازي با هم مي‌شوند. بنا بر مشاهدات روزينگ اين خرس در دفعات بعد هم براي بازي با سگ‌ها به آن منطقه آمده بوده است.

خرس گريزلي عظيم الجثه


تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
در سال 2001 تصاويري در اينترنت منتشر شد که يک خرس گريزلي عظيم الجثه شکار شده را نشان مي‌داد.

اين خرس در جزيره پرنس ويليام توسط يکي از افراد نيروي هوايي آمريکا شکار شده است.
داستان‌هاي زيادي در آن دوران در ارتباط با پيدا شدن بقاياي يک انسان در شکم خرس در اينترنت منتشر شد که البته صحت نداشت بنا بر اندازه گيري‌ها اين خرس 1200 پوند وزن و 3. 2 متر طول داشته است.
بر اساس اين گزارشات شکارچي مورد نظر به دنبال شکار گوزن بوده است که به طور ناگهاني با اين خرس برخورد مي‌کند و با شليک گلوله خرس را از پاي در مي‌آورد.

 

تصادف هواپيما و خودرو

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
در 4 فوريه 1976 يک زلزله نيرومند 160 کيلومتري گواتمالا سيتي در کشور گواتمالا را لرزاند و باعث کشته شدن 23000 نفر شد. در ژوئن 1976 ماهنامه نشنال جئوگرافي يک شماره اختصاصي مربوط به عکس‌هاي اين حادثه را منتشر کرد که يکي از اين عکسها مربوط به تصادف يک هواپيماي در حال فرود با يک خودروي وانت بود.
اين عکس توسط رابرت مدن گرفته شده بود. اين هواپيما قصد داشته است تا به دليل وقوع بادهاي شديد در اين منطقه بر روي يک اتوبان در همان نزديکي فرود اضطراري انجام دهد که فرود ناموفقي را تجربه کرده و به خودروي مورد نظر برخورد مي‌کند. هيچ کس در اين حادثه آسيب شديدي نديد.

دلفين صورتي

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
در ژوئن 2007 تصويري از يک دلفين صورتي در منطقه جنوب غربي لويزيانا بر روي اينترنت منتشر شد.

اين عکس توسط کاپيتان يک کشتي عبوري از اين منطقه گرفته شده است. بنا بر اظهار نظر کارشناسان جانور شناسي اين مورد سومين مورد گزارش رويت يک دلفين صورتي در خليج مکزيک و چهاردهمين مورد در جهان است.

مار و بالا کشيدن کانگورو

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
در سال 2005 شبکه خبري ABC استراليا يک تصوير از يک مار پيتون بسيار بزرگ را منتشر کرد که در حالا بالا کشيدن يک کانگوروي بزرگ از عمق رودخانه‌اي در يک دره در منطقه کيمبرلي در غرب استراليا است.

در سال 2007 اين ادعا مطرح شد که جانور مورد نظر يک گاو است که البته ادعاي صحيحي نبود.
پيتون زيتوني که در تصوير مشاهده مي‌کنيد دومين مار بزرگ استراليا است که به شکار جانوران معروف مشهور است.

 

گوسفندان بر روي ديواره سد

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
در سپتامبر 2010 تصاويري در اينترنت منتشر شد که يک گله کوچک گوسفندان کوهي امريکايي را در حال چراء برروي ديواره يک سد در ايالت ويومينگ در امريکا نشان مي‌داد.

بسياري از سايت‌ها اين تصاوير را جعلي خوانده و اعلام کردند که سد مورد نظر در تصوير يک سد در ايتاليا است و حيوانات مورد نظر در تصوير هم بزهاي کوهي مي‌باشند.

يک تمساح با گوزني در دهان

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند
در سال 2004 تصاويري در اينترنت منتشر شد که يک کروکوديل را با يک گوزن بالغ در دهانش در درياچه‌اي در ايالت لويزياناي آمريکا نشان مي‌داد. اين تصوير باعث شوکه شدن بسياري از افرادي شد که در اين مکان به ماهيگيري و قايق راني مي‌پرداختند.

بعضي از سايت‌ها مدعي شدند که اين عکس‌ها در ايالت آلاباما يا کاروليناي جنوبي گرفته شده است. نهايتا اداره حيات وحش آمريکا در يک اعلاميه رسمي اعلام کرد که اين تصوير توسط يک مامور از داخل يک بالگرد در حال عبور از منطقه در جورجياي جنوبي نزديک مرز کاروليناي جنوبي گرفته شده است. ديدن يک کروکوديل 4 متري در اين ناحيه چندان عجيب نيست اما ديدن اين منظره که اين موجود يک گوزن را به دندان گرفته است و با خود مي‌برد بسيار عجيب و نادر بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 22 بهمن 1390برچسب:عکسهای عجیب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to salih.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com