شروع جدید

گوشه وکنار ،تجارت

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 16039
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


----

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


---

تعبیر خواب آنلاین

----------
-------------
-----

لحظه های زندگی

 
شما فرد ثروتمندی نیستید مگر این که مالک چیزی باشید که با پول نمی توان آن را خرید.
 
شما فرد ثروتمندی نیستید مگر این که مالک چیزی باشید که با پول نمی توان آن را خرید. «گرت بروکس»


*مفهوم واقعی عشق: گرمای حاصل از عشق سال ها زندگی مشترک با کسی که می دانید انتخاب مناسبی برای شما بوده است.

*زیبایی: چراکه زیبایی در چشم بیننده است.

*دوستی حقیقی: دوست شما هرچقدر ضعیف و ناتوان باشد سمت شما ایستاده و زمانی که به جز او هیچ کس را ندارید از شما جانبداری می کند.

*آرامش خاطر: که آن را تنها با صداقت قلبی می توان به دست آورد.

*نگاه یک فرد تازه کار: که هرگز دیگر مانند بار اول نخواهند بود.


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:زندگی,پول, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چرا آندروید برای تجارت خوب است؟

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «انسان هرچه بالاتر برود تنهاتر است.» به نظر می‌رسد این جمله به همان اندازه که در مورد انسان‌ها حقیقت دارد، در مورد فناوری هم صدق می‌کند.

 

آندروید را در نظر بگیرید. در حین صعود پرسرعتش به صدر عرصه سیستم‌های عامل موبایل به عنوان یک پروژه محکوم به شکست یاد می‌شد. حالا که آندروید در شرف حکم‌رانی است، بیش از پیش شاهد بدگویی (FUD- یک متد ناپسند که در آن رقبای تجاری با بدگویی از رقیب خود سعی می‌کنند با ایجاد شک و عدم اطمینان و ترس در مشتری، محصولات خودشان را به فروش برسانند) راجع ‌به ‌آن هستیم. برای مثال این که «آندروید برای استفاده تجاری مناسب نیست.»
نظر من این است که این پدیده به میزان پشیمانی خریدار مرتبط است؛ زمانی که تصمیم برای خرید گرفته شد، تنها کاری که می‌توان کرد این است که از خودمان بپرسیم آیا انتخابمان درست بوده یا نه. خوشبختانه آندروید نشان داده که انتخاب بازار خوب بوده است. آندروید برای مصارف تجاری مفید و برای کاربران مناسب است. در ادامه علت این امر را با ارایه شش دلیل توضیح خواهم داد.

22

1 - انعطاف

اولین ویژگی بارز آندروید حق انتخابی است که به کاربران می‌دهد و این حق انتخاب در امور تجاری بسیار باارزش است.
در زمینه سخت‌افزار، فروشنده‌های مختلفی هستند که می‌توان از آن‌ها خرید کرد. حامل‌های مختلفی هم هستند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های خودشان را به سیستم عامل اضافه می‌کنند. برای مثال انتظار می‌رود گوشی HTC جدید Verizon با پشتیبانی از GSM و CDMA، خودش را به عنوان یک «گوشی جهانی» معرفی کند و بدین ترتیب گزینه‌ خوبی برای بازرگانانی باشد که تقریبا همیشه در سفر هستند.
تنوع و گوناگونی یعنی برای هر کس گزینه‌ای وجود دارد. چطور رویکرد یک مدل ثابت برای همه می‌تواند نیاز هر کسب‌وکاری را به‌خوبی پاسخ‌گو باشد؟ تنوع در برابر یک‌نواختی دست بالاتر را دارد.


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:اندرویید,تجارت, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند

با توجه به پيشرفت روز افزون نرم افزار فتوشاپ تعيين کردن حقيقي يا دست کار شدن عکس‌هاي موجود در اينترنت کاري بسياري مشکل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سالانه ميليون‌ها عکس در فضاي سايبر منتشر شده‌اند که بسياري از آنها واقعي بوده و بسياري ديگر نيز دست کاري شده‌اند. در اين مطلب سعي شده تا تعدادي از عکس‌هاي واقعي را که در اينترنت منتشر شده و باعث بحث‌ها و جدل‌هاي بسياري شده‌اند، معرفي شوند و به نوعي خيال همه از واقعي بودن و داستان اصلي آنها راحت شود.

مارمولک يا مرد عنکبوتي؟

تصاويري که به وسيله اينترنت مشهور شدند

مارمولک نژاد ماوانزا يک خزنده آفريقايي است که در کشورهاي رواندا ، کنيا و تانزانيا يافت مي‌شود.

در سال 2009 ميلادي عکسي از اين خزنده بر روي اينترنت قرار گرفت که نشان مي‌داد که سر و و بالا تنه اين خزنده داراي رنگي قرمز و تا حدودي بنفش و پايين تنه آن به رنگ آبي پررنگ است.
به شکلي ناخوداگاه و به علت شباهت با لباس شخصيت فيلم مرد عنکبوتي لقب مارموک مرد عنکبوتي به اين نوع خزنده داده شد. و البته خيلي‌ها اين عکس را دستپخت برنامه فوتوشاپ مي‌دانستند.


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 22 بهمن 1390برچسب:عکسهای عجیب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شگفتي هاي گوگل

واقعا چرا گوگل؟ اين سوالي است که جواب خواهيم داد. گوگل اين موتور جستجوگر بي همتا ، روزانه پذيراي درخواست شگفتي هاي گوگلميليونها کاربر اينترنتي است . جالب است که بدانيد توانايي هاي گوگل در چه اندازه اي مي باشد .

  • بيش از 4 بيليون صفحه وب ، که ميانگين حجم هرکدام در حدود 10 کيلوبايت است ، بطور کامل در گوگل ايندکس (Index) شده اند .
  • در هر كلاستر گوگل بيش از 2000 کامپيوتر بصورت شبکه وجود دارد .
  • گوگل داراي 30 کلاستر است !
  • گوگل از 104 زبان زنده (و مرده) دنيا پشتيباني مي کند حتي زبانهايي مانند کلينگون (Klingon) و تاگالوگ (Tagalog)
  • در هر کلاستر گوگل 1 پتابايت (معادل 1.073.741.824 مگابايت) اطلاعات ذخيره شده است .
  • گوگل مي تواند از طريق هر کلاستر 2 گيگابايت اطلاعات در ثانيه انتقال دهد .
  • پيش بيني مي شود روزانه در هر کلاستر دو سيستم دچار نقص فني (جزئي) مي شوند .
  •  

نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 22 بهمن 1390برچسب:google,شگفتی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زنان شجاع وثروتمند

وقتي با بيشتر زن‌ها در مورد راه انداختن يك كسب و كار و يا سرمايه‌گذاري روي يك ملك صحبت كرده مي‌شود، واكنش يكساني را مي‌شود در همه آن‌ها ديد و آن ترس از انجام فعاليتي مستقل از خانواده يا همسرانشان است.

 گويي زنان از اين‌كه هميشه بر كسي يا بر شرايطي تكراري تكيه كنند، عادت كرده‌اند اما مهم‌تر از همه بيشتر آن‌ها از سرمايه‌گذاري وحشت دارند. اما در مقابل چنين ترس‌هاي زنانه‌اي چه بايد كرد؟ آيا اين ترس‌ها مختص زنان است يا مردان هم آن‌ها را تجربه كرده اند؟



ترس تو را نمي‌كشد

داشتن مقداري ترس در هر كاري مي‌تواند مانع سقوط و نابودي شما شود مثلا ترس از دزدي باعث مي‌شود كه شب‌ها قبل از خواب از بسته شدن در‌ها مطمئن شويد يا پول‌هاي‌تان را داخل گاوصندوق بگذاريد اما گاهي اوقات ترس مثل يك مانعي بزرگ نمي‌گذارد كه شما از فرصت‌هايي كه براي‌تان به‌وجود مي‌آيد استفاده كنيد. زنان در مقايسه با مردان ترس بيشتري را براي شروع يك كسب و كار مستقل دارند. اين جملات نمونه‌اي از جملات شايع زنان هنگام پيشنهاد براي شروع يك تجارت و فعاليتي اقتصادي است:« اگر نتوانم قسط‌هايم را به موقع بدهم چه اتفاقي مي‌افتد؟»«سرمايه‌گذاري پر از خطراتي است كه ممكن است همه پول‌هايم را از دستم خارج كند» يا« اگر بانك اموال مرا توقيف كند بايد سرگردان و بي‌خانمان شوم» و... تمام اين حرف‌ها بي‌اساس است اما با وجود اين، تمامي اين فكرها مي‌تواند يك مانع جدي براي شروع نكردن تجارت زنانه شما باشد. بهتر است بدانيد مردان هم مانند شما در شروع يك كار مستقل و تجاري دچار چنين ترس‌هايي مي‌شوند اما آن‌ها بر ترس‌هاي‌شان كنترل دارند زيرا ميليون‌ها مرد ديگري را ديده‌اند كه با وجود همه مشكلات دست به عمل زده‌اند. قبل از هرچيز اين فكر را در ذهن‌تان جا بيندازيد كه شروع يك كار تجاري مستقل و زنانه نمي‌تواند تهديد جدي براي شما باشد. براي اين كار ابتدا ضررها و منافع كاري كه قصد داريد شروع كنيد، را در يك ورق كاغذ بنويسيد تا با مشكلاتي كه احتمالا براي‌تان به‌وجود خواهد آمد آشنا شويد. با اين كار ذهن بهانه‌گير و غيرمنطقي‌تان را از مسيري كه انتخاب كرده‌ايد، دور مي‌كنيد.


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:ترس,موفقیت,ثروت, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

موفقیت برایان تریسی

بیشتر كسانی كه مرا می‌بینند از من در مورد راهی میان بر و سریع برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند. شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دوست داشته باشید راهی آسان و سریع‌تر را برای طی كردن نردبان پیشرفت انتخاب كنید.
 
برترین مجله اینترنتی ایران

برترین ها: بیشتر كسانی كه مرا می‌بینند از من در مورد راهی میان بر و سریع برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند. شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دوست داشته باشید راهی آسان و سریع‌تر را برای طی كردن نردبان پیشرفت انتخاب كنید. به همین دليل با جدیت و مصرانه در سمینارهای مختلف موفقیت شركت می‌كنید و سعی می‌كنید در كار و حرفه‌تان بهترین باشید و به خیال خودتان تصور می‌كنید كه می‌توانید با به كار بستن چند تكنیك، یك شبه یا شاید به سرعت نور در فعالیت‌های انتخابی‌تان، موفق شوید اما نردبانی كه از آن بالا می‌روید در آخر كار شما را به مقصدی خواهد رساند كه اصلا انتظارش را نداشته‌اید و اینجاست كه احساس شكست می‌كنید و به همان سرعتی كه راه جدیدی را انتخاب كرده‌اید، دست از تلاش برمی‌دارید و تسلیم می‌شوید. پایان این راهبرد به فراموشی سپردن همه چیزهایی است كه در مورد موفقیت خوانده یا شنیده‌اید و به همین راحتی در یك كلام تعادل زندگی‌تان را بر هم می‌زنید.
 


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:موفقیت,تریسی,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رفع درد مفاصل

بيماري آرتريت روماتوئيد يكي از بيماري‌هاي شايع در جهان است كه مفاصل بدن به‌ويژه مفصل‌هاي زانو، آرنج و مچ‌ها درگير مي‌كند. تكنيك‌هاي ماساژ براي بيماران مبتلا به آرتريت روماتوئيد را ارائه مي‌دهيم تا به كمك اين ماساژ بتوانيد علاوه بر تسكين درد مانع از پيشرفت بيماري در بدن‌تان شويد.
 
برترین مجله اینترنتی ایران
بيماري آرتريت روماتوئيد يكي از بيماري‌هاي شايع در جهان است كه مفاصل بدن به‌ويژه مفصل‌هاي زانو، آرنج و مچ‌ها درگير مي‌كند. سه چهارم افراد مبتلا به اين بيماري كه در فصل‌هاي سرد سال تشديد مي‌شود، زن هستند و يك‌چهارم باقي مانده را مردان تشكيل مي‌دهند. در طب مدرن راه حل‌هاي متنوعي براي درمان اين بيماري وجود دارد كه يكي از آن‌ها تجويز داروها و انواع مسكن‌هاي شيميايي براي بيماران است. در طب مكمل نيز شيوه‌هاي درماني متنوعي براي درمان آرتريت روماتوئيد وجود دارد كه از ميان آن‌ها مي‌توان به ماساژ درماني و استفاده از روغن‌ها و كرم‌هاي گياهي با طبع گرم مانند روغن زنجبيل اشاره كرد. در اين شماره تكنيك‌هاي ماساژ براي بيماران مبتلا به آرتريت روماتوئيد را ارائه مي‌دهيم تا به كمك اين ماساژ بتوانيد علاوه بر تسكين درد مانع از پيشرفت بيماري در بدن‌تان شويد


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درد دندان

 
می گویند دندان درد یکی از بدترین دردهای دنیاست. حتما برای شما هم پیش آمده است که دندانتان درد بگیرد، دندان درد در وهله اول ناشی از بروز یک مشکل دندانی پوسیدگی، ترک خوردن یا بیماری های لثه ای است.
 
برترین ها به نقل از سلامت : می گویند دندان درد یکی از بدترین دردهای دنیاست. حتما برای شما هم پیش آمده است که دندانتان درد بگیرد، دندان درد در وهله اول ناشی از بروز یک مشکل دندانی پوسیدگی، ترک خوردن یا بیماری های لثه ای است.

با وجود این، گاهی اختلالات مفصل فک هم می تواند عامل دندان درد شود. شدت درد دندان می تواند کم یا زیاد باشد و ممکن است با جویدن، سرما یا گرما شدت بیشتری یابد. دندان پزشک با معاینه و عکس رادیولوژی به راحتی علت دندان درد را تشخیص می دهد. در ادامه 5 دلیل اصلی دندان درد و راه حل های آن را برایتان آورده ایم.

1 – پوسیدگی دندان

یکی از شایع ترین علل دردهای دندان، پوسیدگی است. پوسیدگی دندان یعنی ایجاد حفره هایی در لایه های خارجی دندان (مینا و عاج). این دو لایه از لایه داخلی دندان آن یعنی عصب محافظت می کنند. عروق و اعصاب منتشر به هر دندان در عمق آن جای گرفته اند. اسید تولیدشده به وسیله باکتری های دهانی عاج و مینا را در خود حل می کند و باعث ایجاد پوسیدگی های دندانی می شود.


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

این عکسها را ببینید

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماجراجو

Maceracı – Manisa

Maceracı – Manisa thumbnail
Tarih: Ocak 22, 2012
Kategori:

نويسنده: عطا تاريخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تشخیص اصل گوشی دراینترنت

 

تشخیص اصل بودن گوشی موبایل از طریق اینترنت

 
امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!
 
بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی 
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و... .
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد.
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!


سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
Phone number analysis
IMSI number analysis
IMEI number analysis
SIM number analysis
ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis
 

 

نويسنده: عطا تاريخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیشگیری از سرماخوردگی

اگر شما هم به آلرژی و حساسیت فصلی مبتلا هستید، حتما در فصول مختلف سال حتی علاوه بر زمستان که معمولا فصل سرماخوردگی است، دچار حالت‌های شبه آنفلوانزا و علائم سرماخوردگی می‌شوید.

پزشکان می‌گویند برای افرادی که به آلرژی مبتلا هستند، پایان یافتن فصل زمستان به معنی پایان دوره سرماخوردگی و آنفلوانزا نیست چون هر فاکتور آلرژی‌زا می‌تواند موجب بروز علائم این بیماریها در فرد مبتلا به حساسیت شود. اما متخصصان تاکید دارند که مراقبت از سینوس‌ها در طول سال به شما کمک می‌کند که در هر فصلی از سال، احساس بهتری داشته باشید. کارشناسان تاکید دارند که سلامت و بهداشت سینوس‌ها، اساس سلامت دستگاه تنفسی است.

بر همین اساس، در این مقاله چند دستورالعمل موثر و مفید برای کاهش التهاب سینوس‌ها حتی پس از ابتلا به آلرژی، سرماخوردگی یا آنفلوانزا ارائه شده است:

برای کاهش احتمال سرماخوردگی از تماس دست‌ها با بینی و صورت خود، حتی‌المقدور پرهیز کنید و به طور مداوم دست‌های خود را با آب گرم و صابون بشویید.

این کار به‌ویژه پس از قرار گرفتن در اماکن عمومی مثل فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، مدرسه و اداره، ضروری است.

با مشورت پزشک، واکسن آنفلوانزای فصلی را در زمان مناسب تزریق کنید.

اما اگر پس از واکسن دچار علائم آنفلوانزا شدید، با پزشک مشورت کرده و از داروی مناسب برای کاهش علائم استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود که احتمال ابتلا به آلرژی‌های فصلی را با محدود کردن تماس خود با مواد آلرژی‌زا و پرهیز از قرار گرفتن در معرض هوای حساسیت‌زا کاهش دهید.

برای این منظور، درها و پنجره‌ها را در طول ساعات صبح و قبل از ظهر ببندید چون در این ساعات میزان گرده‌های آلرژی‌زا در هوا به بالاترین حد می‌رسد.

 

نويسنده: عطا تاريخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شجاعـت یك بچـه فیـل !


تصاویر ابتدایی این ایمیل هر چند قدری ناخوشایند است ولی وقتی به تصویر آخر می رسید نظرتان عوض می شود ... تصاویری گویا از ماجرای درگیر شدن کروکودیل با ماده فیل و شجاعت و فداکاری یک بچه فیل که اخیرا جزء موضوعات دراماتیک و داغ ایمیل های روزانه کاربران اروپایی و خصوصا بریتانیا شده که بد نیست شما دوستان پرشین استار هم از این اتفاق نادر و البته قابل تامل بی خبر نباشید.

ماجرا از اونجا شروع میشه که یه ماده فیل بهمراه بچه اش لب رودخانه ای در یه پارک ملی حیات وحش در آفریقای جنوبی داشتند آب می خوردند که چشمتون روز بد نبینه ! یه مرتبه سر و کله ی یه کروکودیل زبون نفهم پیدا شدن همان و گرفتن و ول نکردن خرطوم فیل بینوا هم همانا ... خیلی دردناکه نه ؟!

عکاس این تصاویر در یادداشتش نوشته فیل بخت برگشته به حدی تقلا می کنه تا خودش رو از آرواره های سنگین کروکودیل نجان بده که میشد این جدال رو به جنگ با زامبی ها تشبیه کرد. خلاصه مامان فیله داشت مغلوب قدرت کروکودیل بیرحم می شد و کم مونده بود که نیروی نداشته اش تموم بشه که اتفاقی شگفت انگیز افتاد و اون چیزی نبود جز اینکه اون بچه فیل شجاع نقش خودش رو جوری ایفا کرد که هر طور شده مادرش از این دردسر نجات پیدا کنه و بدینصورت خودش رو روی تمساح انداخت و مادرش رو نجات داد. شاید اون فیل کوچولو باور داشت که عشــق به مــادر، انسان و حیوان نمی شناسه و باید هر طور شده براش فداکاری کرد ...



لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:فیل,محبت مادر,شجاعت, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چرا پرتقال با صبحانه ممنوع است؟

 

 
پرتقال يكي از پرطرفدارترين ميوه‌ها در جهان است كه سابقه مصرف آن در كشورهاي شرقي به‌ويژه چين به بيش از 2200 سال پيش باز مي‌گردد. از اين ميوه پرخاصيت امروز 15 نوع در جهان ديده مي‌شود.
 
برترین مجله اینترنتی ایران


پرتقال يكي از پرطرفدارترين ميوه‌ها در جهان است كه سابقه مصرف آن در كشورهاي شرقي به‌ويژه چين به بيش از 2200 سال پيش باز مي‌گردد. از اين ميوه پرخاصيت امروز 15 نوع در جهان ديده مي‌شود. مردم سرزمين‌هاي شرقي از قبيل چين و تبت اين ميوه را از آن جهت كه به خورشيد شباهت دارد سمبل جاودانگي مي‌دانند و بر اين باورند، با مصرف پرتقال مي‌توان سلامت و تندرستي جسم و روح را براي هميشه حفظ كرد. دكتر رضا حشمت، درمانگر طب سنتي چين در اين شماره از خواص درماني پرتقال، اين ميوه زمستاني بيشتر براي مخاطبان سيب سبز مي‌گويد.



پاكسازي بدن با پرتقال

پرتقال به‌دليل خاصيت ادرارآوري كه دارد در گروه ميوه‌هايي قرار مي‌گيرد كه براي پاكسازي دروني توصيه مي‌شود. اين ميوه از آن رو كه مزه ملايم و طبيعي خنك دارد علاوه بر آن‌كه موجب رفع تشنگي مي‌شود به‌دليل خاصيت مدر بودنش موجب دفع مواد زائد و سموم به واسطه ادرار از بدن مي‌شود. به اعتقاد بسياري از درمانگران طب چيني مصرف پرتقال تازه در فصل زمستان يكي از بهترين روش‌ها براي حفظ سلامت و شادابي عمومي بدن است.



اين نكته را جدي بگيريد

شما مي‌توانيد پرتقال را هم به‌صورت ميوه و هم به‌صورت آبميوه ميل كنيد و از خواص درماني آن بهره‌مند شويد. اگر در گروه افرادي هستيد كه مصرف آب ميوه پرتقال را به ميوه آن ترجيح مي‌دهيد به شما توصيه مي‌كنيم پيش از آن‌كه آب پرتقال را بگيريد آن را كمي روي سطح صاف ميز قل بدهيد. اين كار باعث مي‌شود تا ميزان آب دريافتي شما از ميوه پرتقال بيشتر شود. اين شيوه‌اي است كه بسياري از مردم سرزمين چين براي گرفتن آب پرتقال از آن استفاده مي‌كنند.

 


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

براي آن‌كه زندگي مشترك‌تان هميشه هيجان داشته باشد 8 قاشق عسل براي زوج‌ هاي قديمي!

 

اين‌كه سال‌ها پيش به دليل علاقه‌اي كه به هم داشته‌ايد، تصميم به زندگي زير يك سقف‌گرفته‌ايد، براي داشتن يك زندگي عاشقانه كافي نيست. براي ساختن يك زندگي رمانتيك، 8 راه را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. اين روش‌ها را امتحان كنيد و بعد در مورد تاثيرشان قضاوت كنيد.
 



اين‌كه سال‌ها پيش به دليل علاقه‌اي كه به هم داشته‌ايد، تصميم به زندگي زير يك سقف‌گرفته‌ايد، براي داشتن يك زندگي عاشقانه كافي نيست. حتي اگر تمام وجودتان پر از احساسات خوش آب و رنگ نسبت به همسرتان باشد، باز هم بايد با رفتارهاي‌تان اين احساسات را يادآوري كنيد. نه يك‌بار و نه يك لحظه، اگر به‌دنبال يك عشق هميشگي هستيد، بايد اين حس را در تمام لحظاتي كه در كنار هم هستيد به جريان بيندازيد. ما براي ساختن يك زندگي رمانتيك، 8 راه را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. اين روش‌ها را امتحان كنيد و بعد در مورد تاثيرشان قضاوت كنيد.



يك صبحانه عاشقانه

حاضر‌كردن يك صبحانه رمانتيك هزار و يك راه دارد اما يكي از دلپذيرترين راه‌هايش خوردن صبحانه در تختخواب است. اگر مي‌خواهيد روز شما با يك اتفاق هيجان انگيز و عاشقانه شروع شود، يك صبحانه رنگارنگ آماده كنيد و وقتي كه هنوز همسرتان از تختخوابش بيرون نيامده، آن را به اتاق‌تان ببريد. اين موضوع مي‌تواند همسرتان را تحت‌تاثير قرار بدهد رنگ و بوي احساسي كه به خرج داده‌ايد را در تمام روز مشترك شما پخش كند.

 


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:صبحانه,عسل,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

از گوشه وکنار دنیا


مانور نيروهاي گارد مرزي ارتش هند در دهلي

ارتش هند



مسابقه رام كردن گاوهاي وحشي در هند

رام كردن گاوهاي وحشي


ادامه مطلب
نويسنده: عطا تاريخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:عکسهای بسیار جالب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to salih.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com